Search
Gnälltiden är förbi - 3 tips för positiv kommunikation på jobbet! - Ami Hemviken
fade
8627
post-template-default,single,single-post,postid-8627,single-format-standard,eltd-core-1.0,averly child-child-ver-1.0.0,averly-ver-1.0,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-main-style1,eltd-disable-fullscreen-menu-opener,eltd-header-standard,eltd-fixed-on-scroll,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-disable-sidemenu-area-opener,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Gnälltiden är förbi – 3 tips för positiv kommunikation på jobbet!

Gnälltiden är förbi – 3 tips för positiv kommunikation på jobbet!

Att gnälla är som att gunga gungstol, en har alltid något att göra men kommer aldrig framåt.

Hur fixas den där go’a, sköna, positiva känslan på jobbet som gör att medarbetarna hittar saker de uppskattar men också vill och vågar ta upp förbättringsförslag – på ett konstruktivt och bra sätt? Ja, svaret är givetvis komplext och berör allt ifrån upplevd inkludering och trygghet till mångfald och acceptans för olikheter men också faktiska sätt att kommunicera och uttrycka sig.

Läs mer på talarforum här.